REKLAMACJA I GWARANCJA PRODUKTU

Co podlega reklamacji oraz gwarancji?

— wszelkie wady produktu,
— omyłkowo wysłane produkty,
— uszkodzona paczka.

 

Dla osób fizycznych:

 

Konsument na złożenie reklamacji ma jeden rok od dnia wykrycia wady natomiast sprzedawca odpowiada za towar przez dwa lata od dnia wydania rzeczy konsumentowi. W praktyce oznacza to, że osoba fizyczna ma 2 lata na zgłoszenie reklamacji po dokonaniu zakupu. 

Jeżeli zakup był na osobę fizyczną wypełnij i wydrukuj formularz reklamacyjny dla konsumentów dostępny pod tym linkiem.

Formularz prześlij nam mailem reklamacje@flesz.net.pl W tytule wiadomości prosimy napisać “Reklamacja” oraz numer zamówienia. 

Następnie zabezpiecz i odeślij reklamowany produkty na adres Flesz Sp. z o. o. Cieślewskich 25F, 03-017 Warszawa. Do środka paczki prosimy umieść kopię lub oryginał formularza reklamacyjnego, kopię faktury vat (wydruk lub skan) oraz kartę gwarancyjną jeżeli taka była dołączona do produktu. W treści prosimy o opis zakresu reklamacji. 

Dzięki tym czynnościom będziemy mogli powiązać reklamację z zamówieniem oraz jak najszybciej rozwiązać problem.

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki odpowiemy na reklamację.

 

 


Dla firm:

 

Przedsiębiorcom przysługuje rok 1 rok gwarancji za wady fizyczne zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.

Jeżeli zakup był na firmę wypełnij i wydrukuj formularz reklamacyjny dla przedsiębiorstw dostępny pod tym linkiem.

Formularz prześlij nam mailem na adres reklamacje@flesz.net.pl  W tytule wiadomości prosimy podać napisać “Reklamacja”, numer zamówienia a w treści zakres reklamacji. 

Następnie zabezpiecz i odeślij reklamowany produkty na adres Flesz Sp. z o. o. Cieślewskich 25F, 03-017 Warszawa. Do środka paczki prosimy umieść kopię lub oryginał formularza reklamacyjnego,kopię fakturę vat (wydruk lub skan) oraz kartę gwarancyjną jeżeli taka była dołączona do produktu.

Dzięki tym czynnościom będziemy mogli powiązać reklamację z zamówieniem oraz jak najszybciej rozwiązać problem.

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki odpowiemy na reklamację.

 

 

 

Prosimy pamiętać ,że:

— w przypadku zwrotu nieużywanych produktów  prosimy skorzystać z możliwości Zwrotu.
— Gwarancja nie obejmuje produktów, które były nieodpowiednio przechowywane lub złożone, nieprawidłowo użytkowane, przerabiane, pielęgnowane z użyciem niewłaściwych środków czystości i metod. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, rozdarć, nacięć, rys, zadrapań i uszkodzeń powstałych w trakcie użytkowania. 

Więcej o zasadach reklamacji oraz gwarancji  możesz przeczytać w naszym Regulaminie


Formularze reklamacji:

Wzór dla konsumenta

Wzór dla przedsiębiorcy

 

 

W przypadku pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta: